Strony

01 stycznia 2013

"Oto czynię WSZYSTKO NOWE"...


"Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską. Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem. Tak będą wzywać imienia mojego nad Izraelitami, a Ja im będę błogosławił." / Lb 6, 24-26 /

Dostałam filmik, z którego wiele spraw dało mi do myślenia. Posłuszeństwo, Te Deum w trudnych sytuacjach, i we wszystkim, co mi zostaje zabrane - JuT.
Eucharystia, po niej Adoracja do północy. Czas szybko minął, nie przypuszczałam.
A potem ludzka życzliwość, dobroć, ciepłe słowa, wspólna radość taka na spokojnie.
No i życzenia: "WSZYSTKIEGO NOWEGO!"
Tak jest, bo oto On mówi: "Oto czynię WSZYSTKO NOWE."
Kolejny rok, kolejna czysta karta. :)

I prośba: już się tak nie oskarżaj - to był tamten rok, zostaw, teraz zaczynasz od nowa, z czystą kartą, wszystko jest od teraz nowe, niezwykłe...
Tak, ten kolejny rok będzie po prostu nowy, inny niż poprzedni, mogę zacząć od nowa. To, jak się zachowywałam wcześniej nie musi rzutować na ten rok, teraz może być inaczej. Mogę żyć inaczej. Nie wiem, jak to opisać, ale czuję, jakbym dostała nową szansę dla siebie, dla swego zachowania, dla swoich emocji. :)

4 komentarze:

  1. Niech Cię Pan błogosławi i strzeże.Niechaj Pan daje pokój Ci.On miłością napełnia serce Twoje zawsze z Tobą jest.
    Taka piosenka mi się przypomniała.Dobrego Roku.Takiego Bożego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę dobrego, błogosławionego roku. :) Ale tak sobie myślę, że nasze wsześniejsze zachowania, doświadczenia zawsze mają wpływ na to, jacy jesteśmy w obecnej chwili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają wpływ, ale czy decydujący? To chyba od nas zależy. Możemy tym kierować, nie musimy popełniać tych samych błędów, wchodzić w te same stare schematy. Tak sobie myślę, może się mylę...

      Usuń
  3. /Lb 6, 24-26 / - kocham ten fragment !

    A mi się przypomniała niedawno poznana przeze mnie piosenka :

    Mógłbym życzyć Ci radości
    i pokoju wciąż,
    Mógłbym życzyć Ci też słońca
    i pogodnej pieśni głosu.
    Mogłem życzyć Tobie szczęścia,
    które wyśnisz sam,
    Lecz życzę Ci Jezusa
    bardziej niż wszystkiego.

    Mógłbym życzyć Ci gładkiej ścieżki w dal.
    Mógłbym życzyć skarbów,
    które z marzeń zrobią fakt.
    Mogę życzyć Tobie raju
    i codziennej tęczy blasku.
    Lecz życzę Ci Jezusa bardziej niż wszystkiego.
    Gdy życzę Ci Jezusa, życzę Ci wszystkiego.


    A więc w nowym roku życzę Ci... JEZUSA ! : )

    OdpowiedzUsuń