Strony

20 grudnia 2009

Przedświątecznie / świątecznie :]

"[...] Kochać to nie to samo, co znać."
/ Éric -Emmanuel Schmitt — "Tektonika uczuć" /
----
Od grzechu do wolności...

poczucie winy,
roztargnienia,
nieakceptacja,
obraz Boga,
otwieranie się i mówienie o WSZYSTKIM,
nałogi,
wypieranie, spychanie, tłumienie,
mechanizmy obronne..

Ale przede wszystkim :
miłość,
miłosierdzie,
łaskawość,
litościwość,
przebaczenie.
:D :D :D

Tak..
ja nie muszę stawać przed Tobą idealna..
Ty kochasz mnie taką, jaką jestem.
Niedoskonałą, upadającą, nieporadną, błądzącą.
Kochasz tak samo - przed i po upadku..
Jestem kochana Z moim grzechem,
a nie tylko wtedy kochana, kiedy po Spowiedzi jesteśmy blisko..
ZAWSZE KOCHASZ TAK SAMO ...
czyli MOCNO... :D

Poczucie winy za to, że Cie zraniłam?
Tak... dość długo tak było..
A czy teraz?..
Odkąd trwam stale w stanie łaski, a to minęło 1,5 roku,
to jakoś nie widzę problemu z nadmiernym poczuciem winy za to,
że Cię ranię swym grzechem, nie rozpaczam.
Ty mi go wybaczasz już wtedy, kiedy go popełnię:)
Tak bardzo mnie kochasz.. wow.. :)
Mi ciężko od razu przebaczać innym,
a Ty robisz to tak bardzo szybko.. właśnie od razu..

Dzięki byciu ciągle blisko Ciebie
rozwiązały się problemy z obwinianiem się za to,
że znów upadłam, że jestem beznadziejna...
Chcialam być perfekcjonistką..
a to nie tędy droga..
Upadam, ale powstaję wiedziona Miłością.. ;)
bo Ty jesteś przy mnie, wspierasz, pomagasz, troszczysz się..
Jestem piękna i wyjątkowa, bo Ty mnie kochasz!..
A grzech to tylko takie małe, nic nie znaczące coś..
Bo Twoje miłosierdzie jest wielkie, nieskończone..
Obraz Boga też już inny niż kiedyś, przemienia się :)

Coraz więcej materiałów,
coraz bardziej przygotowana.
Bardzo pomocne te spotkania..
Dziękuję za zaproszenie na nie!..

"Dajmy się pocałować przez Jezusa pocałunkiem miłości, pokoju"...
Te słowa poruszyły me serce mocno...
Takim pocałunkiem chcę być obdarzana każdego dnia!...

----
trzy lata..
żadnego bólu, smutku, żalu..
w moim sercu pustka..
pustka, pustka i nic poza tym..
sama się dziwię..
czy to możliwe, że tak prędko to uzdrowiłeś?..

-----
A tym z Was, z którymi się nie zobaczę,
to z okazji nadchodzących Świąt chciałabym życzyć,
by Jezus narodził się w sercu każdego/każdej z Was
nie tylko w te Święta, ale niech rodzi się każdego dnia :)
Jest taki maleńki, a kocha olbrzymią miłością..
Małe Dzieciątko, rodzące się w małej stajence,
a nie w wielkim pałacu..
Nieszukający luksusów, mały,
zależny od Rodziców, pełen prostoty..
a przy tym jaki jest nam bliski...
Dziecko..
My też bądźmy dziećmi!..
Życzę dużo radości z Jego narodzenia, Jego obecności,
byście każdego dnia odczuwali/ły Jego miłość do Was,
doświadczali/ły tego, że jest niezwykle miłosierny, litościwy..
On kocha.. :)
Dlaczego?
Bo jest przepełniony miłością i miłosierdziem :)

12 komentarzy:

  1. co mnie urzekło?
    chyba wszystko...
    ' ON KOCHA TAK SAMO' zawsze tak samo, niezmiennie... i to chyba najbardziej powala na kolana.
    i znowu nie wiem, co napisać...
    może tylko tyle: DZIĘKUJĘ! i za piękne życzenia i za to, że jesteś.. ;)
    ja życzę Ci, byś dzielnie kroczyła tą Drogą Prawdy, która choć ciężka to daje wolność jakiej nikt inny nie zapewni.. ;)
    ' trudna będzie moja droga, lecz nie będę na niej sam' ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. co mnie urzekło?
    chyba wszystko...
    ' ON KOCHA TAK SAMO' zawsze tak samo, niezmiennie... i to chyba najbardziej powala na kolana.
    i znowu nie wiem, co napisać...
    może tylko tyle: DZIĘKUJĘ! i za piękne życzenia i za to, że jesteś.. ;)
    ja życzę Ci, byś dzielnie kroczyła tą Drogą Prawdy, która choć ciężka to daje wolność jakiej nikt inny nie zapewni.. ;)
    ' trudna będzie moja droga, lecz nie będę na niej sam' ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję,
    Życzę Ci wesołych Świąt, szczęścia, radości i miłości w sercu, ale także tego, byś w duchowym uniesieniu nie zapominała o ziemi i jej mieszkańcach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję,
    Życzę Ci wesołych Świąt, szczęścia, radości i miłości w sercu, ale także tego, byś w duchowym uniesieniu nie zapominała o ziemi i jej mieszkańcach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. staram się nie zapominać :P
    dziękuję Wam :) :**

    OdpowiedzUsuń
  6. staram się nie zapominać :P
    dziękuję Wam :) :**

    OdpowiedzUsuń
  7. W dniu Bożego Narodzenia.
    Niech gwiazdka betlejemska,
    Która świeci o zmroku.
    Doprowadzi Cię do Boga,
    W nadchodzącym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. W dniu Bożego Narodzenia.
    Niech gwiazdka betlejemska,
    Która świeci o zmroku.
    Doprowadzi Cię do Boga,
    W nadchodzącym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia, nieustannej opieki Pana Jezusa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ci święta minęły? Jakieś plany na Sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naskrob coś nowego ;p a masz o czym ;D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. naskrob coś nowego ;p a masz o czym ;D
    ;*

    OdpowiedzUsuń