Strony

07 lipca 2010

Z Nim, dla Niego, u Niego... lada dzień.. :)

"Trudna będzie ta droga, lecz nie będziesz na niej sam..." :)

+ W końcu zbieram się, by napisać, co trzeba...
Na dość długi czas zawieszam pisanie bloga.
Przede mną, od 11.o7 parotygodniowy pobyt w Domu.
O decyzji wiem już od jakiegoś czasu,
ale nie chciałam pisać nic wcześniej,
bo wieści szybko się rozchodzą.
A i wiele trudnych prób było tak naprawdę przede mną,
lecz obecnie uzyskałam "TAK" :)

Odwiedzin w tym czasie nie będzie,
ale później wrócę na trochę,
by znów czekać na dalsze informacje,
na ostateczną decyzję.
Pewnie coś też napiszę. :)

Proszę o dyskrecję wszystkich czytających-znających mnie osobiście.
I bardzo proszę o modlitwę Was wszystkich -
tak naprawdę to dlatego piszę tu o tej informacji.
Zapewniam, że sama będę pamiętać o Was w modlitwach.
Pozdrawiam w Panu!

19 komentarzy:

  1. WYTRWAŁOŚCI.
    Bożej radości, z dnia na dzień.

    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. WYTRWAŁOŚCI.
    Bożej radości, z dnia na dzień.

    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ta podróż będzie rozwiązaniem i odpowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze! :)
    Z modlitwą
    Kłosu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze! :)
    Z modlitwą
    Kłosu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się wraz z Tobą - moja Siostro w Karmelu:-) karmelcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny czas przed Tobą ,niech Pan prowadzi. Pozdrawiam z modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie napiszę nic jak tylko...
    DZIĘKUJĘ! KOCHAM, PAMIĘTAM. ...

    ;****

    OdpowiedzUsuń
  9. nie napiszę nic jak tylko...
    DZIĘKUJĘ! KOCHAM, PAMIĘTAM. ...

    ;****

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia,
    Będę pamiętał w modlitwie.

    Z Panem Bogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia,
    Będę pamiętał w modlitwie.

    Z Panem Bogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech Cię Bóg prowadzi i strzeże, niech rozjaśni nad Tobą Swoje oblicze...

    Pamiętam o Tobie w modlitwie,
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech Cię Bóg prowadzi i strzeże, niech rozjaśni nad Tobą Swoje oblicze...

    Pamiętam o Tobie w modlitwie,
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  14. od jakiegoś czasu czytam bloga,nigdy nie pisałam.Z całego serca życzę Ci,abys dobrze rozenała swoje powołanie i jeżeli to Twoja Droga,to niechaj Pan w chwilach zwątpienia zawsze daje Ci siłę i pozwala byc blisko Siebie.

    Będę pamiętała w modlitwie.
    Klara

    OdpowiedzUsuń
  15. od jakiegoś czasu czytam bloga,nigdy nie pisałam.Z całego serca życzę Ci,abys dobrze rozenała swoje powołanie i jeżeli to Twoja Droga,to niechaj Pan w chwilach zwątpienia zawsze daje Ci siłę i pozwala byc blisko Siebie.

    Będę pamiętała w modlitwie.
    Klara

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam w modlitwie i jednocześnie sama o nią proszę. Aby ten czas okazał się owocny.

    Patrycja - Szczachistka

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam w modlitwie i jednocześnie sama o nią proszę. Aby ten czas okazał się owocny.

    Patrycja - Szczachistka

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja za Tobą tęsknie...
    Ale wierzę, że jesteś szczęśliwa!
    Śniłaś mi się dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja za Tobą tęsknie...
    Ale wierzę, że jesteś szczęśliwa!
    Śniłaś mi się dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń