Strony

04 listopada 2008

Z Nim przeszłam wszystko zwycięsko :)


"Ponieważ jestem zbyt słaby, by wstać o własnych siłach.
Gdy Ty jesteś wszystkim, czego mi potrzeba.
Więc mnie prowadź, wskazuj drogę, trzymaj mnie,
ukrywaj mnie i kochaj całym sobą i z wszystkim, co robisz.
Usłysz mnie, weź mnie,
trzymaj mnie, złam mnie, o Boże.
Po prostu napełnij mnie, gdy zapadam się w Tobie.


Złap mnie, gdy upadam,
przez cały czas czułem się taki samotny, zatracając się w mojej rozpaczy.
Z ramionami pełnymi miłości będziesz czekał, by mnie wypuścić.
Na każdym kroku będziesz ze mną.."
/Evanescence, Fall into You /

nic dodać, nic ująć..
----
"Eucharystia ma przemieniać!"
Czy wracasz przemieniona / przemieniony?
Inaczej - wracam z uśmiechem :)
----
Spowiedź?
Nie tyle blisko, co jeszcze bliżej Ciebie..
wspaniałe to..
jakże nieskończenie wielki jesteś i miłosierny...
powrót ze łzami radości, przepełniona miłością, z uśmiechem :)

"Do Komunii Świętej przystępuj elegancko tak,
by się można było porozumiewawczo uśmiechnąć do Pana Jezusa" ;)

ten tekst zagościł już u mnie na stałe... :D
----
"Miłość to wybór drogi miłości i wierność wyborowi..."

genialna pieśń..
wybór drogi MIŁOŚCI już jest.
wierność wyborowi?... teraz jeszcze nad tym trzeba popracować.
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz