Strony

16 kwietnia 2009

Poświątecznie..

"O cuda, cuda dzisiaj niepojęte..
Cóż Ci się, Jezu, spodobało we mnie,
żeś z tronu chwały zszedł w mej duszy ciernie??...

Jezus jest we mnie, w moim sercu żyje..
On jest mój, a ja Jego wyłącznie, jedynie..
Serce Jezusa w moim sercu bije,
Krew Prznajświętsza w moich żyłach płynie"..

każde słowo/zdanie innym kolorem,
bo każde ważne na swój sposób..

--
Po Świętach..
Jak je spędziłam?..
na skręcaniu mebli...
pokłóciwszy się z mamą o to, że w Święta się nie pracuje, a odpoczywa..
z siostrą o to, że nie mam jak się uczyć do matury przez ten bałagan..
nawet nie wiem, gdzie jaka książka się znajduje..
a matura coraz bliżej..
masakra..

czasami aż ręce mi przez nie opadają..
ale dobrze, że jest Jezus...
---
modlitwa PŚ?
codzienna Eucharystia?..

gdzieś to wszystko się zatraciło..
umacniaj mnie proszę, bo widzę, jak bardzo słaba jestem...
wystarczy drobiazg i.. trach - słabnę..

trzymam się Twojej ręki, Przyjacielu..
razem idziemy i przejdziemy przez to wszystko..
dziś doszły łzy.. pierwszy raz od dawna..
już nie mogłam..
na szczęście były one na modlitwie..

proszę Cię, przymnóż mi wiary!...

--
nocna modlitwa Koronką z przyjacielem..
nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy
i jakże piękne to dla mnie.. :))
dziękuję!!

2 komentarze: