Strony

21 sierpnia 2009

Karmel


"O, Piękności niestworzona, kto Ciebie raz poznał,
ten nic innego kochać nie może.
Czuję, że tonę w Nim jako jedno ziarenko piasku
w bezdennym oceanie.."


Tak ogólnie,
to założyłam sobie konto w banku.. :)
i chyba znalazłam pracę :)
byłam na rozmowie i w sumie szanse są olbrzymie,
a dziecku spodobałam się od razu jako przyszła opiekunka ;)
za tydzień mam się do kobiety odezwać. :)

Pora zacząć czas rekolekcyjny..
Już teraz widzę, że będą to trudne rekolekcje..
Ale jak trudne, to na pewno będą owocne :)
Orłowo, cisza, spokój, milczenie, kilka dni.
A nade wszystko ON.
i to mi wystarczy ;)



"Pragnę zakochać się w Tobie,
w cieniu Twych skrzydeł się skryć.
Proszę, Panie, chciej wysłuchać mnie,
pragnę kochać Cię!..
Jezu, chcę za Toba iść,
w Twoich ramionach się skryć.
Podaj mi Swoją dłoń,
Panie, wysłuchaj mnie!.."


Czas zawitać w Domu..
Tak, właśnie tam..
Karmel, Orłowo..
Ty - Jezu i ja.
Wyciszenie i MIŁOŚĆ.

Polecam się modlitwie.

7 komentarzy:

  1. ;)
    bo cisza to jest coś pięknego.
    tam odpoczywam.
    TSJ!
    owocnych rekolekcji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)
    bo cisza to jest coś pięknego.
    tam odpoczywam.
    TSJ!
    owocnych rekolekcji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bóg sam wystarcza" - jak mówiła św.Teresa od Jezusa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i owocny czs przed tobą ,karmel i rekolekcje na razie za mną ale zgadzam się z tobą że im trudniejsze tym więcej pożytku przynoszą.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę się modlić za Ciebie. Zadziwia mnie Twoja miłość do Jezusa i takie osobiste podejście do Niego. Bóg jest dla Ciebie żywy. Nie każdy to czuje. Jesteś w Nim zakochana bardziej niż niejedna osoba w drugim człowieku. Mam nadzieję, że słusznie wybrałaś :).

    Artur

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę się modlić za Ciebie. Zadziwia mnie Twoja miłość do Jezusa i takie osobiste podejście do Niego. Bóg jest dla Ciebie żywy. Nie każdy to czuje. Jesteś w Nim zakochana bardziej niż niejedna osoba w drugim człowieku. Mam nadzieję, że słusznie wybrałaś :).

    Artur

    OdpowiedzUsuń