Strony

02 marca 2010

Schowaj mnie pod skrzydła swe..

"Schowaj mnie pod skrzydła Swe,
ukryj mnie w silnej dłoni Swej..
Kiedy fale mórz chcą porwać mnie,
z Tobą wzniosę się, podniesiesz mnie.
Panie, Królem Tyś spienionych wód..
Ja ufam Ci - Ty jesteś Bóg.
Odpocznę dziś w ramionach Twych,
dusza ma w Tobie będzie trwać. "
/"schowaj mnie" /
Ostatnio ciężko..
Znów weszłam w to samo błędne koło, co w październiku..
Za bardzo się emocjonalnie angażuję, znowu.. a potem przychodzą łzy..
Ty jesteś Panem, Ty jesteś Skarbem..
a ja Cię gdzieś zatraciłam, zgubiłam, pominęłam..
Wiem - powinnam odciąć się, nie martwić.
Martwić tylko o to, by Ciebie nie stracić.
Ty jesteś najważniejszy..
a ja z człowieka uczyniłam sobie bożka..
O mały włos fale porwałyby mnie..
Ale Ty po raz kolejny przez kryzys
pokazałeś mi prawdę i uratowałeś życie.
Dziękuję!..
Proszę.. schowaj mnie pod Swe skrzydła, ukryj mnie w nich..
i przytul, przytul mocno..
bardzo tego potrzebuję.

5 komentarzy:

  1. "a ja z człowieka uczyniłam sobie bożka.." - skąd ja znam te słowa ? skąd ? ... z własnego doświadczenia. ...
    Czasem po prostu być może trzeba trochę odpuścić ... choć bywa to bardzo trudne.
    piękna notka jak zawsze zresztą.
    Jezus przytuli i ja przutulam mocno ;*
    DZIĘKUJĘ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. "a ja z człowieka uczyniłam sobie bożka.." - skąd ja znam te słowa ? skąd ? ... z własnego doświadczenia. ...
    Czasem po prostu być może trzeba trochę odpuścić ... choć bywa to bardzo trudne.
    piękna notka jak zawsze zresztą.
    Jezus przytuli i ja przutulam mocno ;*
    DZIĘKUJĘ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Często zafascynowanie kimś prowadzi właśnie do czegoś takiego, w sumie chyba każdy tak ma. Najważniejsze są powroty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bywa cięzko na tej drodze (wiem coś o tym) ale jeśli wiesz gdzie dążysz to krysy przeminą.Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, jak tam to przeczytałam,to masakra, od razu skojarzyłam z Tym co teraz przeżywam , w dodatku to zadnie "Znów weszłam w to samo błędne koło, co w październiku..". ono wg do mnie przemawia, jakbym przez przypadek znalazła to co czuje, napisane gdzieś w necie ...

    OdpowiedzUsuń