Strony

22 czerwca 2009

W ciszy..


"W ciszy szukam słów, by podziękować za Twą miłość.
W ciszy jest mój Bóg, tam zawsze szukam Go.

W ciszy serca brzmi radosne / pokorne "fiat" mojej duszy.
W ciszy pragnę być milczeniem u stóp Twych.

W ciszy modlitw szmer każdego dnia do Ciebie wznoszę,
Życie daję swe, Ty w ciszę zmieniasz je,
Dziękuję za miłość Twą, nie pragnę już niczego więcej,
Nie szukam pustych słów, bo ciszą jest mój Bóg.

On jest Panem mym. "
/Marta Rogasik i scholka, W ciszy szukam słów/


Zaczęłam od nowa ściągać wszelkie pieśni..
I gdy szukałam pewnej, to trafiłam na tę..
Każdy wers jest piękny na swój sposób.
Nie umiem wskazać najpiękniejszego.
Każdy jest przepiękny.
Nie będę niczego komentować.
Ta pieśń oddaje wszystko, co trzeba :)

3 komentarze:

  1. kiedy wszystko jest przepiękne, to piękno traci swoją wartość

    OdpowiedzUsuń
  2. Lukasz ma chyba troche racji... choc znajda sie pewnie osoby, ktore powiedza, ze nie ma racji wcale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostry dobrze wiedzą że w ciszy możemy usłyszeć głos Pana Boga dlatego cisza jest tak ważna w klasztorach.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń