Strony

16 września 2009

Miłość mi wszystko wyjaśniła... ;)

"Jezus jest chory z miłości i daje do zrozumienia,
że taką chorobę można uleczyć tylko miłością." (LT 109)


Przez to, że się oddaliłam, zły wziął wszystko w swe ręce..
Nieporozumienia, kłótnie, smutek, agresja, ból..
Ale dzięki Spowiedzi, Adoracji odzyskałam pokój serca..

Byłam tylko na chwilę..
ale Ty zdążyłeś zapewnić o tym, że JESTEŚ..
że KOCHASZ..

"Miłość mi wszystko wyjaśniła,
miłość wszystko rozwiązała..
Dlatego uwielbiam tę Miłość,
gdziekolwiek by przebywała..

A, że się stałem równiną
dla cichego otwartą przepływu,
w którym nie ma nic z fali huczącej,
nieopartej o tęczowe pnie,
ale wiele jest z fali kojącej,
która światło w głębinach odkrywa,
i tą światłością po liściach nieosrebrzonych tchnie.
Więc w takiej ciszy ukryty ja - liść,
oswobodzony od wiatru..
Już się nie troskam o żaden z upadających dni,
bo wiem, że wszystkie upadną.."

---------

Czy w ogóle muszę jeszcze wspominać, że kocham? ;)
Za to...

TY kochasz tak, jak nikt inny pokochać nie może!... :)

8 komentarzy:

  1. pięknie napisane ;)
    oj ten inteligentny idiota (czyt. szatan) potrafi wiele namieszać i zdołować człowieka...
    tak, że trudno się wydostać. eech.
    poworty do Pana są piękne! ;)
    czym się ciepło! TSJ! i siły życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie napisane ;)
    oj ten inteligentny idiota (czyt. szatan) potrafi wiele namieszać i zdołować człowieka...
    tak, że trudno się wydostać. eech.
    poworty do Pana są piękne! ;)
    czym się ciepło! TSJ! i siły życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zły miesza, miesza..
    ale ja się go nie boję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zły miesza, miesza..
    ale ja się go nie boję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan Bóg na pewno go przezwycięży :)Uwielbiam "Pieśń o Bogu ukrytym" :)A ten fragment jest przejmujący do głębi.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie boisz się, bo jesteś silna Panem ;D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie boisz się, bo jesteś silna Panem ;D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia :)

    OdpowiedzUsuń