Strony

29 kwietnia 2010

W Twoich ramionach czuję się bezpiecznie. :)

Trudne dwa tygodnie..
Wewnętrznie trudne.
Długo się sprzeczaliśmy, ale
w ostateczności On wygrał..
jak zwykle z resztą :>
Koniec.
Jak to brzmi.. :P
Dwa lata to jednak masa czasu.
I masa wspomnień, zmian,
masa owoców, porad..
Ale było to konieczne..
Za bardzo się przywiązuję.
Dziękuję!

Potem znów ciężko,
lecz On po raz kolejny przypomniał mi o zawierzeniu.
Przypomniał o małej drodze, którą prawie bym zgubiła.

I uśmiecham się na nowo. :)
Kocham jeszcze mocniej, jeszcze usilniej ufam.
Dziękuję, że trzymasz mnie zawsze za rękę.. :)

I znów powtórzę pieśń,
którą zaraziła mnie Kasia przez swoje posty na forum:

"Schowaj mnie pod skrzydła Swe,
ukryj mnie w silnej dłoni Twej.
Kiedy fale mórz chcą porwać mnie,
z Tobą wzniosę się, podniesiesz mnie.
Panie, Królem Tyś, spienionych wód..
Ja ufam Ci, Ty jesteś Bóg"..

i druga, która ukazuje moją drogę :)

"Tak dobrze mi przy Tobie być..
Nie zmieniasz się,
Twa miłość trwa, jest w sercu mym..
tak blisko mnie..
ja wierzę.. TY TRZYMASZ MNIE W RĘKACH TWYCH
I NIE UPUŚCISZ, NIE!..
Przychodzisz tu, by ze mną być..
Prowadzisz mnie za rękę, bo znalazłeś mnie..
tak blisko mnie..
ja wierzę.. Ty trzymasz mnie w rękach Twych
i nie upuścisz, nie!..
Cały czas byłeś tak blisko,
całe me życie, co dnia..
Nawet gdy nie widzę Cię, jesteś wciąż, bliżej wciąż..
tak blisko mnie...
Ja wierzę.. Ty trzymasz mnie w rękach Twych
i nie upuścisz, nie!.."
/a to tym razem już nie dzięki Kasi :P /

Dwie pieśni, które nucę sobie w chwilach trudnych,
gdy nachodzą wątpliwości, gdy jest po prostu ciężko.
I wtedy tak jakoś lżej, łatwiej.
Po prostu zawierzam.

JA WIERZĘ, TY TRZYMASZ MNIE W RĘKACH TWYCH
I NIE UPUŚCISZ, NIE!.. :)

6 komentarzy:

  1. no łaał :D
    normalnie mówisz - masz ;p
    Kasia Ciebie, a Ty mnie zarażasz piosenkami, no wiesz! ;p
    ale dobre takie zarażanie :D
    a kłótnie też są potrzebne, oczyszcza się atmosfera i tylko potem lepiej może być, a i jest ;)
    Tęsknię moja Ty ;D
    i DZIĘKUJĘ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no łaał :D
    normalnie mówisz - masz ;p
    Kasia Ciebie, a Ty mnie zarażasz piosenkami, no wiesz! ;p
    ale dobre takie zarażanie :D
    a kłótnie też są potrzebne, oczyszcza się atmosfera i tylko potem lepiej może być, a i jest ;)
    Tęsknię moja Ty ;D
    i DZIĘKUJĘ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. On zawsze wygrywa. Nawet za bardzo nie miałoby sensu się z Nim kłócić, ale słucha z taką miłością... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami ciężko jest zaufać...
    łatwo się mówi: Jezu, ufam Tobie
    ale czy mimo wszystkich trudności "nadal ufam"? to jest dopiero sztuka:)
    nie da się tego nauczyć, myślę ze to jest Łaska o którą powinniśmy prosić...

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami ciężko jest zaufać...
    łatwo się mówi: Jezu, ufam Tobie
    ale czy mimo wszystkich trudności "nadal ufam"? to jest dopiero sztuka:)
    nie da się tego nauczyć, myślę ze to jest Łaska o którą powinniśmy prosić...

    OdpowiedzUsuń
  6. trudności przychodzą i odchodzą a On jest zawsze najtrudniejsze to nauczyć się zaufania i mała droga jest w tym świetna.

    OdpowiedzUsuń