Strony

06 stycznia 2013

Odpocznij we Mnie, czuj się bezpiecznie... ;)


Piątkowa Spowiedź. Było mi szkoda, że w czasie kolęd nie ma stałego konfesjonału, trafiłam do kogoś nieznanego. Ale pomyślałam, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Nawet jedno zdanie może być cenne. Spowiedź bardzo krótka, tak krótka, jakiej chyba nigdy wcześniej nie miałam, w okrojonej wersji, ale ważne, że zakończona rozgrzeszeniem.
I z tego się cieszę :)


W sobotę pojechałam na Mszę w intencji uzdrowienia. Miałam w sumie konkretną rzecz na myśli. I w czasie Adoracji dostałam odpowiedź.

"Nic nie musisz mówić, nic.
Odpocznij we Mnie,
CZUJ SIĘ BEZPIECZNIE.
Pozwól kochać się.
Miłość pragnie ciebie."

Wróciłam z pokojem... :)


A dziś?
Nie jechałam na opłatkowe, jakoś tak nie widziałam sensu.
Ale otrzymałam przyjęcie mego zgłoszenia na rekolekcje.
23.01-31.01 - II tydzień ;)
Byle tylko zdać planowo egzaminy :P

Dobry czas.
Hojny jesteś. Bardzo. Uwielbiam!

1 komentarz:

  1. Ty o egzaminy się nie martw, na pewno zdasz, zdolniacho :p jakbym Cię nie znała :p :D
    A piosenkę bardzo bardzo lubię :)
    Już teraz życzę Ci owocnych rekolekcji, Ty wiesz :) :*

    Agata :)

    OdpowiedzUsuń