Strony

31 marca 2009

Uwielbieniowo

Po pogrzebie..
Jedyne, co mi się nasuwa, to fakt,
że chciał mieć biało i miał biało ;)
nawet śnieg spadł :)
a po pogrzebie dziwnie nagle się roztopił :P

uwielbianie Jezusa w tej jego śmierci..
myślałam, że popłyną mi łzy, bo był mi bliski,
ale tak się nie stało :)
uśmiech towarzyszył mi cały czas ;)

nie mam wątpliwości, że był święty..
zawsze miał czas dla innych..
modlił się nawet nocami..

odszedł w tak młodym wieku, ale...
nie potrzebował kolejnych lat,
by się nawracać, przemieniać serce.
On był GOTOWY...

przygotowany na to spotkanie z Tobą..
zabrałeś go Boski Złodzieju w odpowiedniej chwili ;)
w najodpowiedniejszej chwili..

Chciał, żeby jego pogrzeb był radosny..
kapłan na 200 a nawet 300% - tak mi się zapamiętało..
kapłani ubrani na BIAŁO.. :D
ludzie także ;) i ja też na jasno ;)
Tańce paschalne ,
machanie czerwonymi flagami,
a na koniec : ALLELUJA!!
wszystkim przeciwnikom tego rodzaju sprawowania uroczystości ja mówię : NIE.
tak właśnie powinny wyglądać pogrzeby - RADOŚNIE!...

padły też słowa:
"na duże uroczystości zrywa się bądź kupuje się
najpiękniejsze kwiaty..
na Uroczystość Zwiastowania NMP i zbliżającą się Wielkanoc
Bóg ściął i zabrał do Swojego ogrodu

przepiękny kwiat kapłaństwa - x. P. M."...
piękny... może i jeden z najpiękniejszych..
był to kapłan ZAKOCHANY w Bogu..
----

rekolekcje na Wzgórzu zaczęłam.. ;)
przyjechał ojciec z zeszłego roku i prowadził rekolekcje w kaplicy..
"to, że tu jesteście to łaska.."
"podajcie sobie ręce, chociaż może wam się nie chce,
bo się nie znacie. nie bójcie się, przeżyjecie tę chwilę, spokojnie ;)"
"uśmiechnijcie się do siebie i spójrzcie na drugą osobę z miłością,
bo w niej jest Wasz umiłowany Jezus."

a Msza o uzdrowienie sprawowana przez innego ojca w kościele?
o ranach, przebaczeniu..
"zaprzyjaźnij się z ranami, przyjmij je jako Twoje
i nie zaprzeczaj ich istnieniu..
wybacz Bogu, wybacz innym, wybacz sobie..."

Jezu.. Twoja miłość mnie przenika...
Tak.. Oddaję Ci dziś wszystkie rany, jakie zadali mi ludzie,
którym nie potrafię przebaczyć,
w obecności których wkładam uśmiech nr 5..
daj mi im wybaczyć..
bo wiem, że przez tę niechęć wybaczenia im wszelkich urazów
nie jestem całkiem blisko Ciebie..
rana jest, a Ciebie jeszcze do niej nie zaprosiłam,
nie wszedłeś w nią,
więc ona jeszcze boli i krwawi..
jednak... nawet, gdy oddawałam Ci inne rany,
które wyszły na jaw na rekolekcjach w Orłowie,
to i tak widzę, że jeszcze nie wszystko jest oki..
sama akceptacja ran i wypowiedzenie ich na głos Tobie
nie powoduje zabliźnienia się ich..
czyżby chodziło o czas?.. że wszystko w swoim czasie?..
dobrze..
ja czekam, cierpliwie, wytrwale czekam...
z tym nie ma problemu..

dziś też pokazałeś mi,
że wszystkie Komunie i modlitwy mają SENS :D
z mamą i siostrą pojadą w pt na Drogę Krzyżową do NMP :D
one na jakimkolwiek nabożeństwie? to cud :D
moje serce się raduje,
bo Ty widząc moją upartość w modlitwach za mamę i siostrę
litujesz się nade mną i powoli spełniasz moje prośby..
małymi krokami, ale do przodu :D

Wielki jesteś!... :D

---
a od jakiegoś listopada jestem na etapie uwielbiania... :D

"Panie mój, przychodzę dziś.. serce me skruszone przyjm...
kłaniam się przed świętym tronem Twym..
wznoszę ręce moje w wzwyż, miłość mą wyznaję Ci..
uwielbiam Ciebie w duchu.. uwielbiam w prawdzie Cię..
życie me oddaję Tobie - uświęć je" :D

i pieśń adoracyjno - uwielbieniowa :

"Cały wszechświat wielbi Cię,
godny Pan chwały tej..
Gwiazdy na niebie świecą Ci..
Wielki jesteś, Boże mój..
I będę śpiewał wieczny jest Pan.
Wieczny jest Pan..
Więc adoruję Cię, adoruję Cię,

Twój majestat, Królu mój..
Ponad Wszystko większy jest..
Więc adoruję Cię, adoruję Cię..
Będę żyć na zawsze w miłości Twej!..

polecam zobaczyć link z wykonaniem:
http://www.youtube.com/watch?v=AQc3PKUWVxg :)

TY, cisza, uwielbianie, śpiew.. <--- :d="" dla="" forma="" genialnie="" jest="" mnie="" p="" ta="">

PRZEPEŁNIONA MIŁOŚCIĄ PO BRZEGI :D :D Zakochana w Tobie.. :))

2 komentarze:

  1. "Gwiazdy na niebie świecą Ci.. G" wycinane skądś, gdzie chwyty były?
    pozytywnie, przyjemnie :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. bądź zakochana w Nim zawsze :) każdy z nas jest tu po to, by odnaleźć Kogoś, w Kim może być zakochany :) Ty wybrałaś Najdoskonalszego ;)

    OdpowiedzUsuń