Strony

08 lipca 2009

Boska Słodyczy...

"Blisko, blisko, blisko, jesteś Panie mój...
Blisko tak, że czuję tchnienie Twe.. "


Nie chcę być świętą połowicznie..
Nie boję się przy tym dla Ciebie cierpieć...
(już mnie i tak bardzo w moim krótkim życiu doświadczyłeś)..
Jedyne, czego się boję to tego, że zachowam swą wolę..
Więc zabierz mi ją, bo wybieram wszystko, czego Ty chcesz!...
Teraz nie pragnę już niczego,
jak tylko kochać Cię do szaleństwa!...

"Dotknął powiek balsamem śniadych rąk,
po imieniu wezwał mnie głosem jasnym jak brzask.."
- w głośnikach brzmi..

Od dawna odczuwałam pragnienie,
by kochać tylko Ciebie,
by tylko w Tobie znajdować radość..
i co?...
zamieniłeś w gorycz wszystkie ziemskie pociechy..
prosiłam o to nie sama z siebie..
tylko jak dziecko,
które powtarza słowa wypowiadane przez bliską osobę..
Ty te pragnienia spełniłeś i stałeś się przez to
najwspanialszą Słodyczą..
najsłodszą Słodyczą..
Słodyczo, Miłości nieskończona - kocham!...

----
rekolekcje w Karmelu załatwione na sierpień :)
udało się :D
i nawet mogę na dłużej niż 4 dni..... :D
zajarana jak gwizdek :D
ze szczęścia :D
dzięki, Jezu!.. :D

7 komentarzy:

  1. Pięknie:-)Karmelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz nie pragnę już niczego,
    jak tylko kochać Cię do szaleństwa!...
    No i wspaniale! To właśnie o to chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz nie pragnę już niczego,
    jak tylko kochać Cię do szaleństwa!...
    No i wspaniale! To właśnie o to chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne słowa ;)
    ja uwielbiam Twoje notki Boża Wariatko ;D
    p.s cieszę się, że Tobie tak dobrze, tak pięknie ;)
    mnie strasznie z tym trudno.
    poczekamy. zobaczymy. albo padniemy ;p
    ;)
    dzięki za słowa! ;*
    TSJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne słowa ;)
    ja uwielbiam Twoje notki Boża Wariatko ;D
    p.s cieszę się, że Tobie tak dobrze, tak pięknie ;)
    mnie strasznie z tym trudno.
    poczekamy. zobaczymy. albo padniemy ;p
    ;)
    dzięki za słowa! ;*
    TSJ!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma za co :)
    dzięki za "Bożą Wariatkę" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma za co :)
    dzięki za "Bożą Wariatkę" :P

    OdpowiedzUsuń