Strony

01 maja 2009

MIłość, ufność, uwielbianie ;)

Z dzisiejszej wieczornej adoracji:
http://www.youtube.com/watch?v=9RwqDNEFxaA
a taką małą poprawką: "mym" -> "moim" ;)



"Jak łania pragnie wody ze strumieni,
Moja dusza pragnie Cię..
Tylko Ty jesteś moim pragnieniem,
Zawsze chcę uwielbiać Cię..
Tylko Ty jesteś Mocą mą, Twoja wola - wolą mą..
Tylko Ty jesteś moim pragnieniem,
Zawsze chcę uwielbiać Cię."

Zakochana?..
tak.. na zabój zakochana.. ;)
ale jak to wytłumaczyć?..
chyba nie da się tego wytłumaczyć..
bo nie umiem opisać tego słowami..
to trzeba poczuć, przeżyć,
tego trzeba doświadczyć :D
pomóż uwierzyć ludziom,
że jestem Twoja i tylko Twoja..

od trzech dni na Eucharystiach uśmiech
nie schodzi mi z twarzy :)
pewnie komicznie to musi wyglądać,
ale ja po prostu cieszę się z tego, że mogę z Tobą być :D

na dworze zielone drzewa, kwitnące piękne kwiaty..
i to wszystko Twoje dzieło..
ach!..
mogłabym spędzać na łonie natury cały swój czas..
tak wspaniale.. zieleń, cisza, a w tym wszystkim Ty..
wiosna w sercu ;)

zakochana po uszy..
dziś na wieczornym czuwaniu to do mnie doszło..
Moja dusza PRAGNIE CIĘ..
Tak.. Ciebie.. i.. tylko Ciebie!.. :)
TYLKO TY jesteś moim PRAGNIENIEM.

tak.. to konkretny wybór.. ja wybieram na zawsze CIEBIE..
tak.. to decyzja na całe życie..
dlaczego?
bo kocham miłością taką, jaką nie umiem pokochać nikogo innego..
serca nie umiem podzielić..
bo wiem, że w moim sercu na zawsze będziesz Ty..
owszem - ludzi kocham i będę kochać Twoją miłością,
ale Ciebie kocham tak, jako moją jedyną miłość..
tak, jak kocha się osobę, którą wybrało się jako drugą połowę..
to wybór.. najwspanialszy z wszystkich możliwych :)
a wątpliwości? będą.
ale liczy się WIERNOSĆ wyborowi :D


Kocham.. i rozpływam się w Tobie..
Ty wszystko wiesz..
TY wiesz, że Cię kocham..

Dziękuję za ten dzień od rana do wieczora
spędzony z Tobą, Jezu.. :D
---
Żadnej matury nie przestraszę się ;)
Jak wyjdzie, tak wyjdzie.. :P
Nie będzie doła, jak źle pójdzie.. ;)
Już nie jestem tą dołującą się dziewczyną sprzed 1,5 roku..
Postawiłam na BEZGRANICZNĄ ufność Tobie.
Będzie tak, jak TY chcesz :)
Niech się Twoja wola stanie... ;) Amen. :D

4 komentarze:

  1. pod sporą częścią mogłabym się podpisać... ;) bużka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem :D
    buziak ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem :D
    buziak ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to napisałaś:-). Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń