Strony

16 maja 2009

Odpocznienie, uzdrowienie.. ;)

"Odpoczęłam w cieniu Tego, którego pragnęłam.." / św. Tereska

Ach tak...
Znalazłam odpocznienie w cieniu Twych skrzydeł..
w nich mogę się schronić..
Już nie muszę się niczego obawiać.. :)
Odpoczywając w Tobie, czuję się bezpiecznie..
Nie muszę nic mówić, tylko pozwolić się kochać,
bo pragniesz mnie, o Miłości.. :)
czujesz do mnie olbrzymią słabość, bo poślubiłeś mnie Sobie.. ;)
doświadczam tego.. jakie to wspaniałe!....

cały czas we mnie wszystko kipi miłością..
ach, jak to wytłumaczyć?..
serce przepełnione miłością po brzegi..
może ta miłość się nawet wylewa?...

dziękuję Ci, że naprawiłeś, uleczyłeś tę relację..
w prawdzie nie jest to relacja z nią, ale...
z tamta relacja też wymagała uzdrowienia..
pojawiła się normalna rozmowa,
zainteresowanie o ostatnie dni,
świadkowanie, matury..
a na koniec drobny żart nawet..
wow.. tak niewiele, a jaka radość.. :D

czy zniknął mur między nami?..
nie umiem powiedzieć.
ale na pewno wiele cegieł się skruszyło ;)
dzięki, Jezu! :D

a dziś mija 10 lat od przyjęcia Cię
po raz pierwszy w Komunii Świętej :D
"Ach! jakże słodki był dla mojej duszy
pierwszy pocałunek Jezusa!.." - powtórzę za Tereską :)

Aż chce mi się śpiewać ponownie:
"Juz teraz we mnie kwitną Twe ogrody..
Już teraz we mnie Twe królestwo jest"... :D
Kocham Cię! :)

11 komentarzy:

  1. "choć upadnę, nie będę lękać się, gdzyż schronienie znajdę w cieniu skrzydeł Twych..." - tak mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "choć upadnę, nie będę lękać się, gdzyż schronienie znajdę w cieniu skrzydeł Twych..." - tak mi się skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze skojarzyłaś :D
    to z tej pieśni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze skojarzyłaś :D
    to z tej pieśni :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to miło czytać, gdy naprawiają się czyjeś relacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak... coś pięknego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się cieszę. ;) Nie wiem, z kim, ale to wiez, zawsze tak się inaczej na sercu robi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a z takim jednym czarnym... xD

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze że znalazłaś ukojenie w Panu ,ciesze się wraz z tobą.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. =) takie znajome uczucia...
    :( wegetuje i nie potrafie się wyplątać, tęsknie :'(
    Nie strać tego, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. =) takie znajome uczucia...
    :( wegetuje i nie potrafie się wyplątać, tęsknie :'(
    Nie strać tego, ściskam

    OdpowiedzUsuń