Strony

17 kwietnia 2015

:)

Jeżeli bowiem od ludzi pochodzi ta myśl czy sprawa, rozpadnie się, a jeżeli rzeczywiście od Boga pochodzi, nie potraficie ich zniszczyć i może się czasem okazać, że walczycie z Bogiem. / Dz 5 /


Cała prawda pada w dzisiejszym pierwszym czytaniu. Nic dodać, nic ująć. Pomyślałam w pierwszym momencie o tym, czy przypadkiem ja nie walczę z Nim... Myślę, że niestety walczę... 

Dziś po wieczornej Mszy wybrałam fakultety na kolejny rok studiów. Cieszę się, bo choć wybór dokonywany był drogą elektroniczną, to zdążyłam zapisać się tam, gdzie chciałam. Lecz, potrzeba jeszcze większej ilości chętnych, aby te przedmioty ruszyły. Wierzę, że jeśli Ty tego chcesz, to one ruszą. Jeśli jakiś inny przedmiot będzie mi bardziej potrzebny, lepszy dla mnie - to pokierujesz sprawy inaczej. Zostawiam to Tobie. :)

Dziś też po Spowiedzi. Szkoda, że mimo godzinnego dyżuru kapłan spowiadał z 5 minut... 
Zaczynam znów tęsknić za tym, co było mi dane. I doceniam raz jeszcze to, co było moim udziałem..

Jednak ważne, że znowu blisko, blizutko. Doceniam, że w kościele, do którego się potem wybrałam - była Komunia pod dwiema postaciami. 
Jest uśmiech! 

Za ten dobry dzień - chwała Tobie, Panie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz