Strony

19 listopada 2014

Nagroda


Koło zdane! Pięknie dziękuję za modlitwę wszystkim modlącym się :)

Ale zacznę od początku...
Na początku kobieta prowadząca ćwiczenia uznała, że dwie najlepsze grupy będą zwolnione z kolokwium, a dwie słabsze - napiszą kolokwium... Najlepsza grupa - wiadomo - dostała 5, druga stopniując 4,5.  Moja grupa i jeszcze jedna miały pisać.. Na przedostatnich zajęciach druga ze słabszych grup oszukała w punktacji i dodała sobie dwa punkty, mając tym samym dwa punkty więcej od mojej grupy. Gdyby nie to, że nie miałam wcześniejszych punktów cząstkowych - mogłabym to uargumentować, a mając przed oczyma moje własne podsumowanie - nie był to wystarczający dowód... Grupa ta ubłagała kobietę, by otrzymali 4, jako trzecią z kolei możliwą ocenę, jako że mają trzecią z najwyższych ilość punktów. Kobieta się zgodziła, mimo iż początkowe ustalenia były inne. Bunt mojej grupy nic nie wskórał. Tylko moja grupa miała pisać kolokwium...

Pytania, co prawda, były banalne. Na jedno nie odpowiedziałam, bo było podchwytliwe, ale reszta wypadła w porządku. Dostałam 4.

W tym momencie pod koniec zajęć kobieta zrobiła coś, co mnie totalnie zaskoczyło, czego nigdy bym się nie spodziewała. Pomijam fakt, że pytania były łatwe, a chwilę przed kołem powiedziała, że da pytania z książek... Co zabawniejsze, powiedziała: "za odwagę, że zdecydowałyśmy się pisać i na pocieszenie" - miała coś dla nas... Dostałyśmy od niej na koniec przybory szkolne - długopis oraz zeszyt.

Dziwnie się czułam w obecności całej grupy. Dyskomfort?

Moje poczucie krzywdy i niesprawiedliwości chyba zostały jakoś zaleczone dzięki temu zadośćuczynieniu... Boli, z iloma oszustwami, krętactwami tutaj się spotykam... Wiem jednak, że nigdy nie posunę się do czegoś takiego i nie będąc osobą podatną na wpływy zachowam wierność swoim zasadom oraz wyznawanym wartościom. I "opłaciło się" ;) Nie dość, że dostałam 4, tak, jak ta trzecia oszukująca grupa, to jeszcze zyskałam pewien symboliczny drobiazg...



"To mówi Pan: Powstrzymaj głos twój od lamentu, a oczy twoje od łez, bo jest nagroda na twe trudy..."  / Jr 31,16 /   ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz