Strony

15 września 2013

Przyjaciel

Dzisiaj ważny dzień. Wspaniała Liturgia Słowa.
Już wczoraj przeglądając kalendarz, wiedziałam,
jak ważny to dzień... :)
Nie chciałam zawracać głowy, bo pomyślałam, że może we wtorek się uda... :)
Dzień pełen radości. Trochę ta radość została przyćmiona słowami Przyjaciela... Zmartwiłam się.

Proszę o modlitwę za Przyjaciela. Myślę, że mocno jej potrzebuje. A ten uśmiech... nawet jak nie jest łatwo, to nie schodzi mu z twarzy. Taki już jest. Trochę mu tego zazdroszczę. Przeczuwałam, że jest ciężko. Dlatego chciałam się dziś uśmiechać, by wesprzeć, choć mi też niełatwo...

Wieczorem coś niecoś napisałam ukradkiem.
Chciałam podnieść na duchu, pokrzepić...
Bo przyjaciele muszą się wspierać.
Chwila rozmowy.
"(...) Dziękuję bardzo bardzo"
Napisane drukowanymi  literami.

1 komentarz: