Strony

19 marca 2012

Wbrew nadziei uwierzyć nadziei... - 19 marca


Moja mama z siostrą załatwiają formalności związane z przeprowadzką... Sprzedają mieszkanie, zmieniają na mniejsze, tak definitywnie... Niby rozsądnie, ale... sama nie wiem...

Zaczęły się rekolekcje... Na dzisiejszej homilii miałam niezłą wirówkę w środku... Gdzieś tam spłynęła łza... Posłuszeństwo Słowu, przyjmowanie woli Bożej...
Trudny temat przede mną...

A moje świętują... Uroczystość dziś u nich pełną parą... No i imieniny zarazem...
Nieszpory wieczorem u nich? Nie, to nie będzie dobre... Nie chcę, by bolało...
Przez najbliższe dziewięć dni sama w domu...
Bardzo tej ciszy i samotności potrzebuję...

Czyjeś słowa do mnie sprzed kilku dni:
"Nie wątp, czy ziemia obiecana jest, czy do niej kiedykolwiek dotrzesz...
Ona będzie twoim udziałem... nie wątp...
To nie obietnica bez pokrycia, On dochowuje obietnic...
Jesteś dzieckiem Obietnicy.
WBREW NADZIEI UWIERZ NADZIEI(...)"
Chciałabym... Bardzo...
Dziękuję!...

3 komentarze:

  1. pomyślałam od razu o św.Faustynie, może dlatego, że wczoraj czytałam ten fragment... :)

    "Czuję w sobie siłę większą niż ludzką, czuję odwagę i siłę przez łaskę, która we mnie mieszka. Rozumiem dusze, które cierpią przeciw nadziei, ponieważ doświadczyłam na sobie tego ognia. Jednak Bóg nie da [cierpieć] ponad siły. Często żyłam nadzieją przeciw nadziei i posunęłam swoją nadzieję do zupełnego zaufania Bogu. Niech się stanie ze mną to, co postanowił od wieków." Dz.386

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego życzę Ci z całego serca, byś uwierzyła wbrew wszystkiemu, wbrew temu co może teraz się dzieje w Twoim życiu. Ufności ślepej, bo... Ty wiesz, jesteś moim Panem, czuwasz nade mną i mnie chronisz.
    Dla mnie dzisiejszy dzień jest prywatnym świętem, rocznicą przywrócenia mnie do Życia :)
    Z modlitwą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwagi:) Nasłuchuj, bo w ciszy mówi Bóg-sama tego doświadczyłam:)

    OdpowiedzUsuń