Strony

16 maja 2012

Michał Archanioł

Kurs zakończony, ikona otrzymana :)
W sumie, może nie idealna, ale... najgorsza chyba też nie ;)
I chyba to, że przedstawia Michała Archanioła, nie jest bez przyczyny dla mnie. Muszę jeszcze zadziałać, by została poświęcona, bo się zagapiłam ;)

Lubię te spotkania drugiej wspólnoty. Teraz było o Mojżeszu. Niby teoretyczne poznanie jego osoby - ale ja sobie odniosłam do siebie, do swojej osoby, swoich cech, swoich słabości, swojej drogi, swojej misji, swoich zmagań. Na koniec dzielenie Słowem. Lubię słuchać, jak się ludzie dzielą. Lubię, jak ktoś się przede mną otwiera, mówi o sobie, wprowadza mnie w swój świat, to czym żyje, nie boi obnażyć z własnych słabości, podzielić trudnościami. Wtedy i mi łatwiej podzielić się, opowiedzieć. Łatwiej zaufać. Czasem to ja wyjdę z podzieleniem się wcześniej, by może kogoś tym otworzyć. Dobrze mieć ludzi, którym można ufać. I którzy, także mi, potrafią i chcą zaufać. Niech Duch Święty prowadzi naszą grupkę, otwiera na Słowo Boga do nas kierowane.
Później Apel, piękna pieśń maryjna, po której nie chciało się wychodzić z katedry... Znak Pokoju od księży, wymiana spojrzenia z uśmiechem, bez urazy, w końcu Znak Pokoju :) I nocny sms, taki piękny.

A dziś rocznica Komunii Świętej i Msza u Dominikanów... :)
Jak świętować, to we właściwym miejscu :) :)

3 komentarze:

  1. przepiękne są... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki bardzo optymistyczny ten wpis.Aż twarz mi się rozpromieniła.... buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czytam i czytam a tytuł notki skojarzył mi się z wczorajszymi zajęciami na socjoterapii... Grupa moja miała odgadnąć, jakie słowo mam na myśli a był to anioł... i kim według mnie on jest? Osoba święta, lotna :D To tak tytułem wstępu... Cieszę się, że z tym wszystkim nie zostajesz sama, ale masz się z kim dzielić radościami i smutkami... Trzymaj się dzielnie i ufaj tak jak dotąd! Wiesz, że jesteś dla mnie przykłdem niegasnącej wiary i miłości...

    Ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń